Ийримдер боюнча маалымат
2019-2020 – окуу жылында мектепте тѳмѳндѳгү ийримдер иштейт: шахмат, шашки, комузчулар, волейбол, баскетбол жана предметтик ийримдер бар.
К.Мырзабеков атындагы орто мектебинин 2020-22021-окуу жылында түзүлгөн математика предмети боюнча кружоктун планы
I чейрек
№ | Тема | сааты | Отуу | отулгон |
мооноту | ||||
1 | Натуралдык сандар. 1. Так жана жуп сандар. 2. Жонокой жана курама сандар. 3. Удаалаш сандар. 4. Арифметикалык орто сан. | 1 | ||
2 | Мисал иштоо | 1 | ||
3 | Тест № 1- 20 | 1 | ||
4 | Коптук. 1. Коптук жонундо тушунук. 2. Коптуктор менен болгон амалдар. Эйлер-Венндин диаграммасы. 3. Коптуктун элементтеринин саны боюнча формулалар. 4. Сан коптуктору. | 1 | ||
5 | Мисал иштоо | 1 | ||
6 | Мисал иштоо | 1 | ||
7 | Тест № 1- 10 | 1 | ||
8 | Тест № 11- 20 | 1 | ||
9 | Бутун сандар. 1. Бутун сандар менен амалдар. 1.1.Кошуу-кемитуу. 1.2.Кобойтуу-болуу. 1.3.Бутун сандын натуралдык даражасы. 1.4.Амалдарды аткаруу тартиби. 2. Бутун сандарды салыштыруу. | 1 | ||
10 | Мисал иштоо. | 1 | ||
11 | Мисал иштоо. | 1 | ||
12 | Тест № 1-20 | 1 | ||
13 | Салыштыруу ыкмалары. 1. Сан барабарсыздыгынын касиеттери. 2. Салыштырууда жоюштуруу ыкмасы. 3. Он санга кыскартуу ыкмасы. | 1 | ||
14 | Мисал иштоо. | 1 | ||
15 | Тест № 1-10 | 1 | ||
16 | Тест № 11-20 | 1 | ||
17 | Болунуучулук. 1. Калдыгы менен болунуучулук.Болуунун касиеттери. 2. Болунуучулук белгилери. 3. ЭЧЖБ, ЭКЖБ. | 1 | ||
18 | Мисал иштоо. | 1 | ||
19 | Тест № 1-10 | 1 | ||
20 | Тест № 11-20 | 1 | ||
21 | Тест иштоо | 1 | ||
22 | Жонокой болчоктор. 1. Жонокой болчок. 1.1.Жонокой болчоктун турлору. 1.2.Жонокой болчоктун мааниси. 1.3.Жонокой болчокторду сан огуна жайгаштыруу. 2. Барабар болчоктор. 2.1. Жонокой болчокторду айландыруу. 2.2. Жонокой болчокторду кыскартуу. 3. Жонокой болчокторду салыштыруу. 4. Амалдар. 4.1. Кошуу-кемитуу. 4.2. Кобойтуу-болуу. 4.3. Терс бутун корсоткучтуу даража. | 1 | ||
23 | Мисал иштоо. | 1 | ||
24 | Мисал иштоо. | 1 | ||
25 | Тест № 1-10 | 1 | ||
26 | Тест № 11-20 | 1 | ||
27 | Тест № 21-30 | 1 | ||
28 | Ондук болчоктор. 1. Тегеректоо (разряд, улуш). 2. Айландыруу: ондук болчок-жонокой болчок. 3. Ондук болчокторду салыштыруу. 4. Ондук болчоктор менен амалдар. 5. Ондук болчоктун бутун жана болчок болугу. | 1 | ||
29 | Мисал иштоо. | 1 | ||
30 | Тест № 1-10 | 1 | ||
31 | Тест № 11-20 | 1 | ||
32 | Тест иштоо | 1 | ||
33 | Озгормолуу туюнтмалар. 1. Туюнтманы жонокойлотуу. 2. Туюнтманын маанисин табуу. | 1 | ||
34 | Мисал иштоо. | 1 | ||
35 | Тест № 1-10 | 1 | ||
36 | Тест № 11-20 | 1 | ||
37 | Бир озгормолуу сызыктуу тендемелер. 1. Сызыктуу тендеме жана аны чыгаруу жолу. 2. Сызыктуу тендемеге келтирилуучу тендеме. | 1 | ||
38 | Мисал иштоо | 1 | ||
39 | Тест № 1-10 | 1 | ||
40 | Тест № 11-20 | 1 | ||
41 | Бир озгормолуу сызыктуу барабарсыздыктар. 1. Барабарсыздык белгилери. 2. Сызыктуу барабарсыздыктарды чыгаруу. 3. Кош барабарсыздыктар. | 1 | ||
42 | Мисал иштоо | 1 | ||
43 | Тест № 1-15 | 1 | ||
44 | Тест № 16-30 | 1 | ||
45 | Тест иштоо | 1 | ||
Бардыгы: | 45 с. |
II чейрек
№ | Тема | сааты | Отуу | отулгон |
мооноту | ||||
1 | Эки озгормолуу сызыктуу тендемелер системасы. 1. Эки озгормолуу тендеме жана анын графиги. 2. Эки озгормолуу тендемелер системасы жана аны чыгаруунун ( кошуу жана ордуна коюу) жолдору. | 1 | ||
2 | Мисал иштоо | 1 | ||
3 | Тест № 1-20 | 1 | ||
4 | Тест № 11-20 | 1 | ||
5 | Арифметикалык, жаш курак жана стандарттуу эмес (логикалык) маселелер. 1. Маселелерде кездешкен айрым суйломдорду математикалык жол (тендеме же туюнтма) менен жазуу. 2. Маселе чыгаруу: 2.1 Арифметикалык маселелер. 2.2 Жаш курак маселелери. 2.3 Стандарттуу эмес (логикалык) маселелер. | 1 | ||
6 | Мисал иштоо | 1 | ||
7 | Мисал иштоо | 1 | ||
8 | Тест № 1-10 | 1 | ||
9 | Тест № 11-20 | 1 | ||
10 | Тест иштоо | 1 | ||
11 | Катыш жана пропорция 1. Катыш. 2. Пропорция 3. Туз жана тескери пропорциялаш чондуктар. | 1 | ||
12 | Мисал иштоо | 1 | ||
13 | Тест № 1-10 | 1 | ||
14 | Тест № 11-20 | 1 | ||
15 | Пайыз 1. Айландыруу: пайыз-болчок. 2. Сандын пайызын жана болчогун табуу. 3. Санды пайызга чонойтуу жана азайтуу. | 1 |
| |
16 | Мисал иштоо | 1 | ||
17 | Мисал иштоо | 1 | ||
18 | Тест № 1-10 | 1 | ||
19 | Тест № 11-20 | 1 | ||
20 | Тест иштоо | 1 | ||
21 | Комбинаторика 1. Факториал 2. Орундаштыруу, орун алмаштыруу. 3. Топтоштуруу 4. Комбинация тандоодо кошуу, кобойтуу эрежелери. | 1 | ||
22 | Мисал иштоо | 1 | ||
23 | Мисал иштоо | 1 | ||
24 | Тест № 1-20 | 1 | ||
25 | Ыктымалдуулук 1. Окуянын турлору (аныктамалар) 2. Ыктымалдуулуктун аныктамасы жана формулалары. 3. Геометриялык ыктымалдуулук. | 1 | ||
26 | Мисал иштоо | 1 | ||
27 | Мисал иштоо | 1 | ||
28 | Тест № 1-10 | 1 | ||
29 | Тест № 11-20 | 1 | ||
30 | Тест иштоо | 1 | ||
31 | Статистиканын элементтери 1. Мода 2. Медиана 3. Арыш (кулач) | 1 | ||
32 | Мисал иштоо | 1 | ||
33 | Мисал иштоо | 1 | ||
34 | Тест № 1-20 | 1 | ||
35 | Тест иштоо | 1 | ||
Бардыгы: | 35с. | |||
Жалпы: | 80с. |
III чейрек
№ | Тема | сааты | Отуу | отулгон |
мооноту | ||||
1 | Даража. 5. Даражанын касиеттери. 6. Корсоткучтуу тендеме. 7. Даражаларды салыштыруу, корсоткучтуу барабарсыздык. | 1
1 | ||
2 | Мисал иштоо | 1 | ||
3 | Тест | 1 | ||
4 | Тест | 1 | ||
5 | Тест | 1 | ||
6 | Кыскача кобойтуунун формулалары. 5. Эки мучонун квадраты. 6. Эки мучонун айырмасы менен суммасынын кобойтундусу. | 1 1 | ||
7 | Мисал иштоо | 1 | ||
8 | Мисал иштоо | 1 | ||
9 | Тест | 1 | ||
10 | Тест | 1 | ||
11 | Тест иштоо | 1 | ||
12 | Модуль 3. Сандын модулу. Модулдан чыгаруу. 4. Модулду камтыган жонокой тендемелер. 5. Модулду камтыган жонокой барабарсыздыктар. | 1 1 | ||
13 | Мисал иштоо. | 1 | ||
14 | Мисал иштоо. | 1 | ||
15 | Тест | 1 | ||
16 | Тест | 1 | ||
17 | Тест | 1 | ||
18 | Тамыр. 4. Тамыр. Тамырдан чыгаруу. 5. Тамырдын касиеттери. 6. Эки туйундош туюнтма. 7. Тамырларды салыштыруу. 8. Даражалуу, корсоткучутуу жана иррационалдык жонокой тендемелер. | 1
1
1
| ||
19 | Мисал иштоо. | 1 | ||
20 | Тест | 1 | ||
21 | Тест | 1 | ||
22 | Тест иштоо | 1 | ||
23 | Функциялар 4. Функциянын маанилери a. Формулада b. графикте 5. Функциянын аныкталуу областын табуу. 6. Жаны амалдар (операциялар). | 1
1 | ||
24 | Мисал иштоо. | 1 | ||
25 | Тест | 1 | ||
26 | Тест | 1 | ||
27 | Тест иштоо | 1 | ||
28 | Диаграммалар. 3. Тегерек диаграммалар.. 4. Сызыктуу же мамыча турундогу диаграммалар. 3. Чондуктардын коз карандылык графиктери жана таблицалары. |
1 1 | ||
29 | Мисал иштоо. | 1 | ||
30 | Тест | 1 | ||
31 | Тест | 1 | ||
32 | Бурчтар. 6. Геометриялык негизги тушунуктор. 7. Бурч жана анын турлору: тар бурч, тик бурч, кен бурч, жайылган бурч. 8. Бурчтардын формулалары: — Жанаша жаткан бурчтар. — Жандаш бурчтар. — Вертикалдык бурчтар. — Кайчылаш бурчтар. -Бир жактуу бурчтар. — Туура келуучу бурчтар. | 1
1 | ||
33 | Мисал иштоо. | 1 | ||
34 | Тест | 1 | ||
35 | Тест | 1 | ||
36 | Тест иштоо | 1 | ||
37 | Уч бурчтуктар. 3. Уч бурчтуктардын негизги элементтери, турлору жана негизги сызыктары. 4. Уч бурчтуктун бурчтары жана жактары, алардын ортосундагы байланыш. 5. Тик бурчтуу уч бурчтук. Пифагордун теоремасы. 6. Уч бурчтуктун периметри жана аянты. 7. Окшош уч бурчтуктар. | 1
1 | ||
38 | Мисал иштоо. | 1 | ||
39 | Тест | 1 | ||
40 | Тест | 1 | ||
41 | Тест иштоо | 1 | ||
Бардыгы: | 50 с. |
IV чейрек
№ | Тема | сааты | Отуу | отулгон |
мооноту | ||||
1 | Торт бурчтуктар. 3. Торт бурчтуктун негизги элементтери жана бурчтары.. 3. Торт бурчтуктун турлору: 4.1. Параллелограмм 4.2.Тик бурчтук 4.3.Ромб 4.4.Квадрат 4.5.Трапеция | 1 1
1 | ||
2 | Мисал иштоо | 1 | ||
3 | Тест | 1 | ||
4 | Тест | 1 | ||
5 | Коп бурчтуктар. 1. Коп бурчтуктун ички, тышкы бурчтарынын суммасы жана диагоналдарынын саны. 2. Туура коп бурчтуктар. | 1
1 | ||
6 | Мисал иштоо | 1 | ||
7 | Тест | 1 | ||
8 | Тест | 1 | ||
9 | Тест иштоо | 1 | ||
10 | Айлана жана тегерек. 4. Айлана жана андагы кесиндилер. 5. Тегиздикте туз сызык менен айлананын жана эки айлананын жайланышы. 6. Айланадагы бурчтар жана жаанын бурчтук чени. 7. Айлананын жана жаанын узундугу. 8. Тегеректин жана сектордун аянты. | 1
1 1 | ||
11 | Мисал иштоо | 1 | ||
12 | Тест | 1 | ||
13 | Тест | 1 | ||
14 | Стереометриянын элементтери. 4. Коп грандыктар. 5. Айлануу телолору. | 1 1 | ||
15 | Мисал иштоо | 1 | ||
16 | Мисал иштоо | 1 |
| |
17 | Тест | 1 | ||
18 | Тест | 1 | ||
19 | Тест иштоо | 1 | ||
20 | Аналитикалык геометрия. Декарттык координаталар системасы. 5. Сан огу же сан туз сызыгы (бир олчомдуу декарттык координата системасы). 6. Тегиздиктеги эки олчомдуу декарттык координаталар системасы. 7. Мейкиндиктеги уч олчомдуу декарттык координаталар системасы. | 1
1
1 | ||
21 | Мисал иштоо | 1 | ||
22 | Мисал иштоо | 1 | ||
23 | Тест | 1 | ||
24 | Тест | 1 | ||
25 | Тест иштоо | 1 | ||
26 | Мисал иштоо | 1 | ||
27 | Мисал иштоо | 1 | ||
28 | Мисал иштоо | 1 | ||
29 | Мисал иштоо | 1 | ||
30 | Мисал иштоо | 1 | ||
31 | Мисал иштоо | 1 | ||
32 | Кайталоо | 1 | ||
Бардыгы: | 40с. | |||
Жалпы: | 90с. |
Кружок жетекчиси: Г.Сартова
К.Мырзабеков атындагы орто мектебинин информатика предмети боюнча тузулгон кружоктун планы
2020-2021- окуу жылы
- Microsoft Excel программасы менен иштөө (50 саат)
№ | Өтүлүүчү темалар | Жалпы сааты | Анын ичинен | |
Теориялык | Практикалык | |||
1. | Диагностикалык тест | 1 | 1 | |
2. | Электрондук таблицалар менен иштөө | 2 | 1 | 1 |
3. | Тест менен иштөө | 2 | — | 2 |
4. | Уячалар менен иштөө | 6 | 3 | 3 |
5. | Онлайн тест менен иштөө | 2 | — | 2 |
6. | Иш барактарын башкаруу | 4 | 2 | 2 |
7. | Тест менен иштөө | 2 | — | 2 |
8. | Форматтоо | 6 | 2 | 4 |
9. | Онлайн тест менен иштөө | 2 | — | 2 |
10. | Формулалар | 2 | 1 | 1 |
11. | Фунциялар жана абсолюттук ссылкалар | 8 | 2 | 6 |
12. | Онлайн тесттер менен иштөө | 2 | — | 2 |
13. | Диаграммалар | 6 | 2 | 4 |
14. | Чыгыш документтерди даярдоо | 3 | 1 | 2 |
15. | Тест | 2 | — | 2 |
№ | Өтүлүүчү темалар | Сааты | Өтүү күнү | Өтүлгөн күнү |
1. | Диагностикалык тест | 1 | 11.01 | |
2. | Электрондук таблицалар менен иштөө | 1 | 11.01 | |
3. | Практикалык иш | 1 | 13.01 | |
4. | Тест менен иштөө | 1 | 15.01 | |
5. | Уячалар менен иштөө. Берилиштерди уячага киргизүү жана белгилөө | 1 | 15.01 | |
6. | Практикалык иш | 1 | 18.01 | |
7. | Берилиштерди өзгөртүү | 1 | 18.01 | |
8. | Практикалык иш | 1 | 20.01 | |
9. | Берилиштерди сорттоо, көчүрүү, которуу, жана өчүрүү | 1 | 22.01 | |
10. | Практикалык иш | 1 | 22.01 | |
11. | Онлайн тест менен иштөө | 1 | 25.01 | |
12. | Онлайн тест менен иштөө | 1 | 25.01 | |
13. | Иш барактарын башкаруу. Саптар жана мамычаларды белгилөө, кошуу, өчүрүү | 1 | 27.01 | |
14. | Практикалык иш | 1 | 29.01 | |
15. | Иш барактары менен иштөө | 1 | 29.01 | |
16. | Практикалык иш | 1 | 1.02 | |
17. | Форматтоо. Сандар жана даталар | 1 | 1.02 | |
18. | Практикалык иш | 1 | 3.02 | |
19. | Мазмунун форматтоо | 1 | 5.02 | |
20. | Практикалык иш | 1 | 5.02 | |
21. | Түздөө. Чектер | 1 | 8.02 | |
22. | Практикалык иш | 1 | 8.02 | |
23. | Онлайн тест менен иштөө | 1 | 10.02 | |
24. | Онлайн тест менен иштөө | 1 | 12.02 | |
25. | Арифметикалык формулалар | 1 | 12.02 | |
26. | Практикалык иш | 1 | 15.02 | |
27. | Формулаларда салыштырмалуу жана абсолюттук шилтемелер | 1 | 15.02 | |
28. | Практикалык иш | 1 | 17.02 | |
29. | Практикалык иш | 1 | 19.02 | |
30. | Функциялар | 1 | 19.02 | |
31. | Практикалык иш | 1 | 22.02 | |
32. | Практикалык иш | 1 | 22.02 | |
33. | “ЕСЛИ” логикалык функцияларын колдонуу | 1 | 24.02 | |
34. | Практикалык иш | 1 | 26.02 | |
35. | Эсептөөлөрдө каталарды издөө жана оңдоо | 1 | 26.02 | |
36. | Практикалык иш | 1 | 1.03 | |
37. | Онлайн тест менен иштөө | 1 | 1.03 | |
38. | Онлайн тест менен иштөө | 1 | 3.03 | |
39. | Диаграммалар | 1 | 5.03 | |
40. | Практикалык иш | 1 | 5.03 | |
41. | Практикалык иш | 1 | 8.03 | |
42. | Диаграммаларды өзгөртүү | 1 | 8.03 | |
43. | Практикалык иш | 1 | 10.03 | |
44. | Практикалык иш | 1 | 12.03 | |
45. | Чыгыш документтерди даярдоо | 1 | 12.03 | |
46. | Практикалык иш | 1 | 15.03 | |
47. | Текшерүү жана басып чыгаруу | 1 | 15.03 | |
48. | Практикалык иш | 1 | 17.03 | |
49. | Онлайн тест менен иштөө | 1 | 19.03 | |
50. | Онлайн тест менен иштөө | 1 | 19.03 |
- Microsoft Power Point программасы менен иштөө (40 саат)
№ | Өтүлүүчү темалар | Жалпы сааты | Анын ичинен | |
Теориялык | Практикалык | |||
1. | Диагностикалык тест | 1 | 1 | |
2. | Презентациялар менен иштөө | 2 | 1 | 1 |
3. | Текст менен иштөө | 5 | 2 | 3 |
4. | Слайддар менен иштөө | 4 | 2 | 2 |
5. | Өндүрүмдүүлүктү жогорулатуу | 2 | 1 | 1 |
6. | Презентацияларды түзүү | 5 | 2 | 3 |
7. | Таблицалар менен иштөө | 5 | 2 | 3 |
8. | Диаграммалар | 5 | 2 | 3 |
9. | Графикалык объектилер | 5 | 2 | 3 |
10. | Чыгыш документтерди даярдоо | 4 | 2 | 2 |
11. | Тест | 2 | — | 2 |
№ | Өтүлүүчү темалар | Сааты | Өтүү күнү | Өтүлгөн күнү |
1. | Диагностикалык тест | 1 | 1.04 | |
2. | Презентациялар менен иштөө | 1 | 1.04 | |
3. | Практикалык иш | 1 | 2.04 | |
4. | Тексттерди киргизүү, өзгөртүү | 1 | 2.04 | |
5. | Практикалык иш | 1 | 5.04 | |
6. | Форматтоо | 1 | 5.04 | |
7. | Практикалык иш | 1 | 7.04 | |
8. | Практикалык иш | 1 | 9.04 | |
9. | Слайддар менен иштөө | 1 | 9.04 | |
10. | Практикалык иш | 1 | 12.04 | |
11. | Слайддар үлгүсү | 1 | 12.04 | |
12. | Практикалык иш | 1 | 14.04 | |
13. | Өндүрүмдүүлүктү жогорулатуу | 1 | 15.04 | |
14. | Практикалык иш | 1 | 15.04 | |
15. | Презентацияларды түзүү, көрсөтүү | 1 | 19.04 | |
16. | Практикалык иш | 1 | 19.04 | |
17. | Практикалык иш | 1 | 21.04 | |
18. | Колонтитулга текст киргизүү | 1 | 23.04 | |
19. | Практикалык иш | 1 | 23.04 | |
20. | Тизмелер | 1 | 26.04 | |
21. | Практикалык иш | 1 | 28.04 | |
22. | Таблицалар | 1 | 30.04 | |
23. | Практикалык иш | 1 | 30.04 | |
24. | Практикалык иш | 1 | 3.05 | |
25. | Диаграммалар | 1 | 3.05 | |
26. | Практикалык иш | 1 | 4.05 | |
27. | Органиграммалар | 1 | 7.05 | |
28. | Практикалык иш | 1 | 7.05 | |
29. | Практикалык иш | 1 | 10.05 | |
30. | Графикалык объектилерди кошуу, колдонуу | 1 | 10.05 | |
31. | Практикалык иш | 1 | 12.05 | |
32. | Сүрөттөр | 1 | 14.05 | |
33. | Практикалык иш | 1 | 14.05 | |
34. | Фигуралар | 1 | 17.05 | |
35. | Чыгыш документтерди даярдоо | 1 | 17.05 | |
36. | Практикалык иш | 1 | 19.05 | |
37. | Текшерүү жана басып чыгаруу | 1 | 20.05 | |
38. | Практикалык иш | 1 | 20.05 | |
39. | Онлайн тест менен иштөө | 1 | 21.05 | |
40. | Онлайн тест менен иштөө | 1 | 21.05 |
Кружок жетекчиси: Гулзада Майрамбекова
К.Мырзабеков атындагы орто мектебинин 2020-2021-окуу жылынын биринчи жарым жылдыгына карата шахмат боюнча түзүлгөн ийримдердин иш планы
№ | Аткарылуучу ийримдин мазмуну | Мөөнөтү |
1 | Шахматтын тарыхы | 04.09 |
2 | Фигуралардын аталышы | 05.09 |
3 | Доска түзүлүшү | 07.09 |
4 | Оюн эрежелери | 10.09 |
5 | Шарттуу белгилер | 12.09 |
6 | Шарттуу белгилердин айырмачылыктары | 14.09 |
7 | Карама кашылыктар | 17.09 |
8 | Чабуул шарттары | 19.09 |
9 | Улуу шахматчылардын оюндары | 21.09 |
10 | Улуу шахматчылардын үлгүлөрү | 24.09 |
11 | Тактика деген эмне? | 26.09 |
12 | Оюнчунун жүрүм-турум эрежелери | 28.09 |
13 | Кемчиликтерди оңдоо | 01.10 |
14 | Таштардын аталыштары | 03.10 |
15 | Таштагы өзгөчөлүктөр | 05.10 |
16 | Бири-бири менен ойноо | 08.10 |
17 | Көп түрдүүлүк | 10.10 |
18 | Салыштырмалуу оюндар | 12.10 |
19 | Доскадагы тамгалар | 15.10 |
22 | Оюн эрежелери | 22.10 |
23 | Тактанын тогуз чуңкурчанын түзүлүшү | 24.10 |
24 | Тактаны кол менен жасоо аракети | 26.10 |
25 | Таштардын аталышы аны эсептөө | 29.10 |
26 | Бири-бири менен ойноо | 31.10 |
27 | Шахматтын ханды коргоочу таштардын эрежеси | 02.11 |
28 | Тамгалар менен сандардын айкалышын изилдөө | 12.11 |
29 | Ак жана кара таштар (фигуралар) | 14.11 |
30 | Фигуранын доскадагы жайгашкан ордун табуу | 16.11 |
31 | Мунара (ладья) ташынын жүрүш шарттары | 19.11 |
32 | Мунара ташынын өзгөчөлөнгөн жүрүштөрү | 21.11 |
33 | Ойноп жүргөн оюнчулардын жаңы оюнчуларга үлгүлөрдү көрсөтүүсү | 23.11 |
34 | Оюнчуларды бири-бирине болгон сый урматын көзөмөлдөө | 26.11 |
35 | Тогуз коргоол боюнча көндүмдөр | 28.11 |
36 | Тогуз коргоолдогу чуңкурчалардан таштарды эсептөө көндүмү | 30.11 |
37 | Кандай учурда бай болуу эрежеси | 03.12 |
38 | Туз ташынын эрежеси | 05.12 |
39 | Бири-бири менен ойноо | 07.12 |
40 | Тогуз коргоолдогу чуңкурчалардан таштарды эсептөө көндүмү | 10.12 |
41 | Жуп жана так сандагы таштардын айырмачылыгы | 12.12 |
42 | Оюндун жүрүшүн жазуу эрежеси | 14.12 |
43 | Убакытты туура пайдалануу | 17.12 |
44 | Фигуралардын тизилүүдөгү катарларынын мааниси | 19.12 |
45 | Көндүмдөрдү кайталоо | 21.12 |
46 | Тапшырмаларды так туура аткаруу | 24.12 |
47 | Ладья фигурасынын жүрүш эрежелери | 26.12 |
48 | Ладьянын карама каршылаш тактикасы | 28.12 |
ОББ: Арыстанбекова М.
Ийрим жетекчиси: Искаков Д.